برند با ما

انتخاب ابزارهای تبلیغاتی برای یک مارکت دیجیتال مشخص، نیاز به درک عمیق و غنی از گزینه های موجود دارد. برای درک بهتر همانطور که در جدول قبلی مطرح شد طیف وسیعی از تبلیغات مبتنی بر مارکت دیجیتالی ارایه شده و شرح آن نیز در زیر مندرج گردیده تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

تبلیغات آفلاین[1]

بی شک استفاده از تبلیغات آفلاین شامل محتواهایی که بر روی CD/DVD و یا Flash Storage ها، کتاب های الکترونیکی، ویدیوها، تلفن همراه، تبلیغات تلویزیون دیجیتالی، تبلیغات نمایشگرهای دیجیتالی سطح شهر، اینفوگرافیک ها، موشن گرافیک ها، بازی ها، و … که یکی از پایه های کلیدی برای ایجاد یک مارکت دیجیتالی هست و بسیاری از محتوهای تولیدی را می توان از طریق رسانه های آنلاین اینترنتی و یا مخابراتی توزیع و انتشار داد.مثلا ارسال پیامک بر روی گوشی های تلفن موبایل بر اساس رسانه مخابراتی، می توانید طیف وسیعی از کاربران هدف را مورد تبلیغ قرار دهید. لذا با توجه به فراگیر بودن موبایل در جهان و بخصوص ایران، استفاده از این نوع ابار بسیار کلیدی است!

تبلیغات آنلاین[2]

تبلیغات دیجیتالی آنلاین استفاده ابزاری از اینترنت و خدمات آنلاین وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و غیره و غیره است. لزوم برقراری یک مارکت از این نوع، مستلزم وجود اینترنت است بنابراین آنلاین بودن به عنوان یک مفهوم انتراعی و اینترنت بعنوان ریشه این نوع تبلیغ بسیار ضروری و الزامی و اجباری است. برعکس تبلیغات آفلاین محدود جغرافیای تبلیغات آنلاین وسیع تر است و در پوشش ملی و بالقوه بین المللی است، در بسیاری از کشورها شبکه اینترنت وجود دارد و امروزه بیش از 2 میلیارد استفاده کننده از اینترنت و حدود 45 میلیون کاربر ایرانی آنلاین داریم.

بازار هدف

بازار هدف همان جامعه مخاطبین شما در هر دیجیتال مارکتینگ است بسته به نوع رسانه‌ای که برمی‌گزینید این بازار می‌تواند متفاوت باشد. به‌صورت پیش‌فرض بازار هدف در دیجیتال مارکتینگ به وسعت کل مشتریان در کشور است و بستگی به نوع و جامعه مشتریان و جامعه مخاطب متغیر است

در صورت استفاده از روش‌های تبلیغاتی مبتنی بر فنّاوری وب و دیجیتال، بازه جامعه مشتریان به وسعت کل دنیا خواهد بود.

بازار هدف
ردیفعنوانشرح
1مخاطبین خاص مارکت شماتعریف محدود مخاطبین
2تمامی مردمسراسر دنیا
   

[1]  Offline Advertising

[2] Online Advertising